ÄNTLIGEN...

...TID ATT UPPDATERA BLOGGEN!

Jag har tyvärr varit alldeles för upptagen med förkyld Zebbis och projekt bygga om.

Håller på att skissa på vår ombyggnad...inte så himla lätt vill jag lova. Vinkeldelen på huset, som idag består av Wille och Luddes rum ska byggas om och tvättstugan slash groventré ska byggas ut. Inte så praktiskt att ha ytterkläder och tvätt i samma utrymme.

Jag kan ju inte låta bli att kika på detaljer heller...fina tapeter till barnens rum...dörrar...annat smått och gott ni vet. Roligt men tidskrävande.

Fick lite inspiration förra helgen när vi var hos goda vänner (tack M och T)...text på väggar blir himla skoj...


...eller lite bokstäver...



...ska beställa en del till barnens rum senare.

Nej, nu ska jag återgå till mitt kaffe innan min snoriga Zebbe vaknar. Huset är så tyst när alla andra sover...jag njuter och laddar inför dagen...underbart med en stund för sig själv.

Ta vara på den soliga lördagen (det ska jag)!

Kommentarer
Postat av: Sue

Usch ena meja för sjuka barn....hoppas de kryar på sig!!!!



Text på väggen är jätte fint!

Passar inte riktigt hemma hos ss då jag tycker an ska lite mer"lantlig" stil för det! Men det kanske du har!!!!!



Du måste visa mer bilder från ditt fina hem!



Puss

2009-04-04 @ 19:19:55
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0