BERG FLYTTAR IN...

...VAR HOS PERNILLA WAHLGREN DENNA GÅNG.

Om ni missade det kan jag säga att det var ett riktigt må bra program för oss föräldrar. Hemma hos Pernilla var det inte alls så där välstädat och prydligt utan mer halvstökigt...ja, så som det tenderar att vara hemma hos oss barnfamiljer...så befriande att se...riktigt hemtrevligt rentav!



Mitt vardagsrum är sällan i topp...förutom när det nalkas besök förstås. Kuddar ligger huller om buller, dosor överallt och filtar utspridda...barnen älskar att mysa i sofforna och gör det gärna bekvämt åt sig. Är glad åt att det är så...ja, att de trivs i vårt hem.

En liten glimt av vardagsrummet...ok, lite har jag plockat undan...



...man är väl lite "sköna hem skadad".

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Sussie

Ni har det sååååå fint!!!!!!

Barnen måste ju få mysa så klart!!!!



I övre vardagsrummet är det faktiskt tabu att vara och leka, men vi har ju ingen TV där så i Vardagsrummet nere är det alltid katastrof!!!!



Sliter mitt hår!



Puss på dig!

2009-04-06 @ 09:24:30
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0