BLOGGUPPEHÅLL...

...KAN MAN SÄGA ATT JAG HAFT.

Har haft tusen ursäkter (är bra på sånt) men ska inte skriva ner dom.

Har hunnit med lite trevligheter sedan jag skrev sist. Mina gulliga grannar var hos mig på lite mat och det var sååå mysigt att träffas bara vi tjejer. Sitta och tjabba över ett glas vin kan verkligen vara behövligt ibland.

Har också varit en sväng i Stockholm för att delta på ett möte gällande jobbet (arbetar lite hemmifrån under mammaledigheten). Tog tillfället i akt och övernattade (utan barn) hos min goa moster L. Hon är i full färd med att fixa inför en flytt från radhus i Hässelby till nybyggd lägenhet i city...blir toppen tror jag!!!! 

Ska natta mig tidigt idag. Zebbe och jag ska göra en tur till Braviken (min arbetsplats) imorgon. 



Ursöt blomma som jag fick av mina trevliga grannar när dom var hos mig...ni är bäst!!! 

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Daniel

Härligt, vårda växen ömt. Tala med den OFTA! :)

2009-04-28 @ 13:23:32
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: carro

Tack själv för inbjudan och trevlig kväll med god mat och härligt sällskap. Det är härligt när alla har tittat fram ur husen nu när det blivit varmt ute. Receptet på maten... har du möjlighet att maila över det när du får tid över? Det var supergott. Har du tid att hänga med på prom någon dag i veckan vid 18-tiden? Ha det så bra, vi syns.Kram carrogranne.

2009-05-03 @ 21:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0