FULL FART...

...PÅ BARNEN!

Mina barn lider då rakt inte av vårtrötthet. De spelar fotboll, hoppar på studsmatta, åker rollerblades och leker i skogen och jag bara önskar att jag kunde få lite energi av dem!

Själv är jag förkyld och känner mig hängig och trött...blä vad trist när orken inte vill infinna sig. Tur att mannen har lite vuxendamp annars skulle det inte bli mycket gjort här hemma.

Pigga Lillkillen gör stora framsteg i utveckligen...ålar fram i rasande fart och är på väg upp i krypställning...hur go som helst...



 Zebben och jag var på jobbet idag...jätteroligt att se alla igen!

Kan inte fatta att halva min mammaledighet redan är förbi...jag njuter av varje dag, det kan jag försäkra!!! Känner mig lyckligt lottad som fått möjligheten att arbeta lite hemmifrån samtidigt som jag kan ta vara på tiden med barnen...bara att hylla min arbetsgivare!!!

Nu blir det mys i soffan...

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Sue

Så super kul när barnen gör framsteg....spelar nog ingen roll om man skulle fått 10 ungar så är alla olika.....



Hylla för fan din arbetsgivare som vill ha kvar dig!!!!!!!!!!! Lyckost!



Kramet på dig!

2009-04-28 @ 21:49:34
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0