SPANIEN DET BLIR

Vi bokade resan till Spanien nu i Påsk.

Åker med goa vänner så det ska bli skitkul!!! Jag känner mig dock lite matt när jag tänker på flygningen men jag får väl gå i terapi eller nåt...någon som vet vem jag ska kontakta:)

Har ju ganska god tid på mig att träna framför spegeln...ut med armarna och så gnola mantrat "jag är inte rädd jag kan flyga"...ja, vi åker i september.

Barnen är verkligen glada åt att få åka med kompisar...tror att det blir TOPPEN!!



Ha en go onsdag!


Kommentarer
Postat av: Sussie

ÅÅÅåååååå ¨så skojsigt!!!!!



Grattis grattis! Gud vad söt du är sötis!!!!!



Jag längtar ja mé!!!!!



Kraaaam!

2009-04-16 @ 07:18:04
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0