TÄNDER PÅ G

Idag blir det en lugn torsdag hemma. Lilleman är lite påverkad av att tänderna kommer...två små risgryn syns i underkäken och jag tror fler är på G. Han hugger på allt och vi får oss ett hugg lite då och då...gott att gnaga på mammas haka eller varför inte på näsan:-) Bröderna och pappa får också sitt...hehehe, den lille busen.



Har också insett (vissa har påpekat) att det är dags att se över hemmets säkerhet...poppar til uttagen måste införskaffas...lås till lådor...dörrstopp...en tur till IKEA får det bli....såååå synd!!!!!!!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Aj aj, det där med nya tänder kan vara tufft. Min miniman har haft jätteont så fort nya tänder varit på G och jag har trott att han förvandlats till vampyr så som han tagit bett i allt och alla...

ler



ps. Tack för gratulationen...ds

kramiz

2009-04-16 @ 20:49:01
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: med paljett skor och blåsa!!!!!!!!!

Hej tjejen

Nu har jag äntligen hittat fram till din jätte fina och trevliga blogg, den kommer jag att följa med spänning.

puss och kram skumbanan

2009-04-20 @ 21:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0