UNDERBAR VALBORG

Härligt väder och massa trevligheter ikväll!

Vi ska premiärgrilla tillsammans med grannarna Hubner och min bror. Sedan blir det en sväng ner till elden som tänds nere vid sjön klockan åtta. Hoppas på tur i lotteriet...brukar vara fina blomsterpriser från blomsteraffären Lövdalens som ligger här i Öbonäs.

Min mor brukar alltid vara en lien turgumma när det gäller lotterier. I år är mina päron inte med oss på Valborg...så kanske turen faller på mig??? (De ska premiärsemestra med husvagnen nere i Sankt Anna Skärgård där de fått en fin husvagnsplats...blir toppen att hälsa på där i sommar).

Min mor har gjort årets insats vid pumpen...



...hon har målat och planterat vid pumpen i alla år...tack snälla mor som sköter om den!!!!

Ser ni att gräset behöver klippas...faktiskt riktigt skönt att se att sommaren är på g:)

Hoppas alla får en bra Valborg...och grattis till min mor och far (har varit gifta i 34 år idag)!!!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Sue

Grattis grattis till lilla mamsen o papsen!



Vi ska ned till Helsingborg den 23 maj med mina päron och fira att mamma fyllt 60 år. Samma dag har de oxå bröllops dag. Hela 44 ÅR!



Kram på dig och mysig 1:a Maj!

2009-05-01 @ 10:39:38
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0