DAX IGEN

Efter ett uppehåll på 14 dagar så var det åter dags för ett träningspass. Tänk vad tiden går fort...eller rättare sagt, tänk vad jag är duktig på ursäkter...för trött...hinner inte...måste göra dittan och dattan istället.

Hmmmm får alltså skylla mig själv när träningsvärken kommer smygande imorgon.

Nej, nu får jag börja skärpa mig...det är ju så satans roligt när man väl är på plats. 



Bodypump borde alla prova på...Superskoj, jag lovar!

Är mäkta imponerad av en kvinna på 60+ som alltid står bakom mig på måndagspassen. Hon är en sån hurtis som jag hoppas att jag får bli...men som sagt då får jag sluta med ursäkter.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Sue

Ha ha ha ja det där med ursäkter känner jag allt igen...Jag skulle kört stenhårt efter nyår var tanken..Har jag gjort det? nääääääää!!!!!!



Fan jag hinner ju inte!



Kramet på dig duktiga du!

2009-03-31 @ 05:52:13
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0