DUKTIGA FOTBOLLSKILLAR

Idag var vi på avslutning på Engelskaligan (inomhusserie i fotboll). Wille gjorde mål i säsongens sista match och Ludde gjorde en strålande insats i mål (fast han är två år yngre än övriga spelare)!!! Gissa om jag blev stolt...härligt ungar...



...som blev trötta men nöjda.

Zebbisen var också med och hejade. Åkte sittvagn för första gången...



...stora killen.

Nu förbereder vi inför kvällen. Får besök av trevliga grannar...gott att äta och dricka...melodifestival blir det också. Anders, min andra hälft har dille på tävlingar så jag antar att vi kommer att ha röstning i soffan...jag håller på Agnes.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Sue

Duktiga killar!!!

Ollie fastnade aldrig för fotboll, dock försökte han ett tag men det gick inge vidare. he he he



Han håller på innebandy av hela slanten. Cross var på tapeten ett tag, men sen ramlade han och blev rädd. Synd tycker nog mannen som har motorcyklar varmt om hjärtat!



Ni ser ut att få en trevlig kväll i alla fall! Thea har flytt fältet ikväll och sover hos mormor o morfar.

Vi andra tre ska bara softa i soffan med god mat och schlager....hoppas Ollie somnar snabbt så jag och mannen få rå om varran ordentligt ; - ))))



Mysig kväll på ER!

2009-03-14 @ 19:18:32
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0