HÄRLIGA MÅNDAG!

Sorry, att jag inte uppdaterat förrän nu. Helgen gick bra med Bomässa och husvisning för maken och min far. Själv fick jag en intensiv lördag på Busfabriken. Pojkarna hade superskoj! Zebbisen satt i selen på min mage med Peltorkopor på...ja, ljudvolymen är sanslöst hög.



(Fy, fn vilken dålig bild,,,)

Det är dock härligt att helgen är över och jag åter kan vara hemma i mitt hus!!!!!!!!!!!!!

Har fått en blåsa i munnen. Hur kan en så lite åkomma göra så förbannat ONT??? Sköljde (och drack) munnen med Jäger igår och det känns aningen bättre. Inte en helt lyckad huskur alltså...

Ska ändå ta mig i kragen och åka och träna på lunchen...Body Pump. Måste bli kvitt flubbet...det där som inte vill bli fast...efter det här...



Zebbe får stanna hemma med "pappis"...någon som ser Mia & Klara...himla sköj.



Kram kram

Kommentarer
Postat av: Sussie

Åååhh så fin du är!!!!!

Ni är inte dåliga ni som skaffar en tredje! Är så impad!



Litet sötfrö där nere med hi hi hi.



Ni verkar ha haft en satans bättre helg än vår i alla fall! Sjukstuga för hela slanten.

Är hemma idag med men imorgon blir det skola igen. Detta önskar jag inte min värsta ovän ens.



Många kramar!

2009-03-09 @ 12:01:37
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Sue

Jo han är så duktig!

Var du inne på hans sida eller?



Kramet!

2009-03-09 @ 14:50:18
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0