HEJ MITT VINTERLAND...

...ÄR EN PASSANDE SÅNG NÄR JAG TITTAR UT.

Men det gör inget. Jag har fått något att se fram emot...vi planerar en resa...till Spanien!

Vi har varit där två gånger förrut, 2006 & 2007. Denna gång blir det tillsammans med vänner. CH & J, vi väntar på att få svar..men det ska nog lösa sig med lägenheter...sedan är det bara att boka flyget.

Vi kommer att förlänga sommaren och åker i slutet av september. Så här ser det ut på området vi brukar bo på...



...toppen för barnen och nära till Medelhavet också.

Tur att man kan drömma sig bort ibland...



...lääängtar.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Sussie

Kul kul kul!!!!



Kanske vi ska till samma ställe!

Vi åker v28 och v29 till Torrevieja/Spanien.



Vi har inte varit utomlands sen -06 då vi var i Franska Antibé. Kan rekomenderas om ni inte varit där.



Jag längtar så att jag kan dö!!!!!!!!



Kramet!

2009-03-11 @ 13:01:03
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Norping Jenny

Nämen vad lustigt, det är Torrevieja vi bor i!



Synd att vi inte ska vara där samtidig...hade varit kul att få bjuda in er på ett glas vin och lite tappas. Kanske en annan gång...vi åker säkerligen dit fler år.



Kram

2009-03-11 @ 17:29:32
URL: http://jewany.blogg.se/
Postat av: Sue

Ja fan! Det hade ju varit skit kul!!!! Bli lite fulla i all tristess!!! hi hi.



Vi åker själva. Vi var med mina föräldrar och min systers familj -06 och det gick jätte bra, bara det att vi verkligen BEHÖVER tiden själva med barnen denna gången. Ola arbetar ju JÄMT som du kanske förstått....



Kramisar!

2009-03-11 @ 20:54:28
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0