MOPPMANNEN...

...LÅTER KANSKE LITE TASKIGT...MEN JAG VILL BARA HYLLA MIN MAN!

Klockan halvåtta väckte mannen mig med lite kli på ryggen. Han hade då lyckats få de stora pojkarna med skolbussen (frukost, påklädning, tandborstning osv innan dess)...inte nog med det!

Med Zebbe på magen hade han skurat alla golv...skinande rent...luktade gott...var får han all energi ifrån!?!? Så min morgon känns verkligen härlig trots ruskväder (snö och blåst)...TACK DARLING för en bra start på fredagen!



Gammal bild.

Ha en go fredag!

Kommentarer
Postat av: Sue

Ha ha ha ha mycket bra drillat! Precis så ska det vara!!!!! Ska vi byta???



Kram

2009-03-28 @ 09:40:04
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0