ÖBONÄS...

...HAR VISAT SIG FRÅN SIN BÄSTA SIDA IDAG!

Tog en förmiddagsprommenad med pyret i det soliga vädret. Fåglarna kvittrade...solen värmde näsan...och livet på landet kändes helt underbart!

Vår villaby ligger på behagligt cykelavstånd in till Norrköping (2 km) och angränsar till ett sommarstugeområde. Vi har nära (ca 200 m) till badplats vid Ensjön och skogen är i stort sett precis utanför dörren. Det är mest barnfamiljer som bor här och jag tippar på att det är ca 50 villor i Öbonäs och en massa sommarstugor i området intill förstås. Ja, vi har nog hittat ett av de bästa platser man kan bo på, iallafall i Norrköping.

Ger er en glimt av dagens prommis...


Ha det gott...kram kram

Kommentarer
Postat av: Sue

Visst är det härligt att bo nära skog och natur!

Det gjorde vi ju på Tättingvägen och det gör vi än idag!

Det var nästan ett krav att jag vill ha skogen precis jämte huset. Tur att det blev så!



Ser ut att du haft en underbar promenad!



Mysig söndag på dig hjärtat!

2009-03-22 @ 09:25:09
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Sandra Larsson

Ah vad underbart! Jag onskar att jag hade nara till naturen, men om en vecka aker jag hem till alskade Ostersund och far njuta av fjallivet! Ha en toppenbra sondag!

2009-03-22 @ 10:28:05
URL: http://sandrasengland.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Underbart vacker natur!!

2009-03-22 @ 15:25:03
URL: http://madeleinesharmoni.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0