URVRIDEN TRASA...

...JA, DET ÄR SÅ JAG KÄNNER MIG IDAG.

Bokade ett spinningpass igår. På schemat som jag har hemma stod det att passet skulle börja kl. 18.30. När jag sedan gick in på nätet för att boka stod det att passet började kl. 18.00 och att hon som var ledare var vikarie (så det var väl därför tiden var ändrad, tänkte jag).

Men så fn heller! Det visade sig att passet numera var ett megapass på en och enhalv timme!!!! Vem orkar det när träningsnivån legat på noll??? Ja, ja, jag satt redan på cykeln när ledaren hurtigt meddelade nyheten så det var bara att trampa på...

Som tur var spelades bästa tänkbara musik och ledaren var kanon!

Efteråt när metallsmaken i munnen försvunnit och flåset gått ner kändes det ok. Idag däremot känns kroppen aldeles matt. Det ömmar i varenda led och muskel.

Zebbe och jag tar det alltså lugnt idag...inga strapatser för min del.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Sussie

Ha ha ha belöningen kommer sen....det vet du väl!



SNYGG KROPP SNYGG KROPP!!



kramet

2009-03-12 @ 11:03:44
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0