MODEORAKLET...

...VAR PÅ RADIOSTATIONEN P4 NÄR JAG ÅKTE TILL LINKÖPING SIST.

Hon pratade passande nog om badmode...a la [kotå]. Inte för att jag förstår vad [kotå] är men jag snappade upp att det handlade om klätt badmode...vilken tur att badmodet just i år inte bara hänvisas till minibikini!!!

Med detta i åtanke har jag nu valt min bikini för i år...a la [kotå]...tror jag...



Toppen med rejäl byxa (för min monsterbak) och stadig bh (för min ammningsskadade byst)...hihihihi. Banden på bh:n går även att knyta bakom rygg så att man slipper stora solränder upptill.

Ha det bra denna soliga tisdag...dock inte bikiniväder ännu.










Kommentarer
Postat av: Sue

Supersnygg bikini sötis!!!!

Såå skada tror jag absolut inte att du är sötis!!!!!!



Puss på dig!

2009-05-12 @ 22:13:22
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Vilken fin bikini

hoppas du har en skön onsdag



kramar

2009-05-13 @ 16:58:09
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Ronja

Hej!



Jag kom in på din blogg då jag googlade bikini. Bikinin på bilden är verkligen fin, vart kommer den ifrån? Skulle vara jättesnällt om du ville maila mig med vart jag kan hitta den.



Tack!



Mvh Ronja

2011-02-11 @ 15:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0