NY KAMERA!!!!

Plockade upp kameran i Värnamo på vägen ner mot Tyskland. Jag är SÅÅÅÅ HISKLIGT GLAD...tack Lajan för hjälpen!!!! Nu gäller det bara att sätta sig in i alla finesser...tar lite tid...var ska jag få tiden ifrån???



Tysklandstrippen gick super och vi hade det trevligt mest hela tiden. Minus var reseledarens (min mans) lite stressade inslag emellanåt...vi (Christin & jag) hade önskat lite mer shoppingtid i Helsingör juuuu!!!!

På hemmafronten blev det fullt upp för mina föräldrar. Wille insjuknade i maginfluensa...Zebbes alla sysslor...och Luddes fotboll och kalas. Vi möttes dock av glada och positva barnpassare som hyllade alla våra duktiga barn. Vad kan man säga mer än att vi är otroligt tacksamma för mina föräldrars hjälp...ni är guld!!!

Idag ligger Wille däckad i soffan. Fortfarande magsmärtor och feber. Hoppas det blir bättre under dagen för vår Gosekille.

Blir en lugn dag i kojan (vårt hus kallas så).

Kram kram



Kommentarer
Postat av: Sue

Så skoj att resan var lyckad!!!!!!

Ball kamera med......jag fattar ingenting av makens Nikon här hemma. Han ställer in den och jag fotar...klart!!! hihihi



Hoppas att barnen kryar på sig ordentligt nu!!!! Inte skoj med sjuka barn!!!



Puss



p.s föresten...välkommen hem!

2009-05-11 @ 19:46:59
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0