TRÖTTISAR...

...VAR MINA STORA GRABBAR HELA DAGEN IGÅR.

Våra grabbs sov över hos granntösen Hilda i huset mittemot oss igår natt. De hade det jättemysigt...såg på film...käkade popkorn...lekte gömma mitt i natten...berättade spökisar...men vågade sova över ändå. Första gången för Ludden som var riktigt stolt att han inte kom hem till mamma och pappa. Tur han hade storbror med sig antar jag.



Wille lyckades trots sömnbrist göra en bra fotbollsmatch på förmiddagen. Hans lag har gjort en SUPERBRA start på serien. Vann igår med 22-0!!! Och förra helgen vann de med 12-3!!! Blir nog svårslagna denna säsong...härligt grabbar!!!

Idag blir det en tur till Linköping för min del. Ska göra ett besök på IKEA.

Ha en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Sue

Mysigt med sov Party hihi.



Duktiga de är grabbarna! Tro sjutton att de blir svårslagna med det resultatet!



Ha en fin söndag gullet!



Kram

2009-05-03 @ 09:48:22
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0